Subject: Kooskõlastamiseks - Avalik üritus nr ATT-1/74
From: <[email-masked]>
To: PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Mar 2025 13:00:43 +0200

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Palun kooskõlastust!

Nimetus: COOP FIS Murdmaasuusatamise maailmakarika etapp.
Toimumise koht ja aeg:
- Lauluväljak, Narva mnt 95 Tallinna Lauluväljak, Narva mnt 95
18. - 19.03.2025 kell: 14:00 - 21:30

Korraldaja: EESTI SUUSALIIT
Esitamise aeg: 14.03.2025 12:40

Kooskõlastamise tähtaeg: 17. märts 2025
Kirjeldus:

Kooskõlastust saab anda aadressil 
<https://akis.tallinn.ee/menetlus/20814?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=69737> 
https://akis.tallinn.ee/menetlus/20814?tab=menetlemine&backurl=homepage&tegevus_id=69737

Lugupidamisega

avalike ürituste taotluste menetlejad

teeninduse ja asjaajamise osakond

Tallinna Linnakantselei

640 4299

640 4116

[email-masked] <mailto:[email-masked]>